Střížkovská buzerace

Jako bojovníci za čistotu fotbalu se v posledních dnech projevují Střížkovští. Nejprve po deseti měsících od události oznámí trestní čin uplácení, o pár dní později div nevyslečou diváky při vstupu na stadion.


Je to pár dní, co majitel střížkovské Bohemians Praha Karel Kapr fotbalové veřejnosti oznámil, že má důkazy pro korupční jednání olomouckého Drobisze v závěru loňského ligového ročníku. Nepředložil však (alespoň prozatím) věrohodné důkazy.
Jelikož se Střížkovem dnes hrál ostravský Baník, se kterým příští pondělí hraje Slavie, rozhodl jsem se, že se vypravím na Strahov. Chtěl jsem si vychutnat nostalgicky vzpomínku na tribuny, ze kterých slávisté několik let usilovně tlačili své geroje do zteče na ligové titul, leč marně. Odjezd na Strahov jsem si proto naplánoval tak, abych měl více než půlhodinu před výkopem čas na nostalgii.
Ač jsem si bral s sebou notebook, že sepíši článek a ač jsem mohl projít na press kartu, tak jsem si koupil (dá se říci, že vlastně i na památku) vstupenku a chtěl jsem projít. Sekuriťáci postávali stranou od turniketů, chvíli jsem tam tedy stál a když už jsem si říkal, že se nic nedá dělat a že projdu, ozval se jeden z nich a prstem ukázal na mě. "Toho prohlídni pořádně."
Chápu, že jsem byl prošacován, jedná se o rizikové utkání. Ale muset vyndat kapsy, protože sekuriťák nahmatal klíče od auta, to je myslím až příliš důkladné. Natož muset vyndat z brašny notebook? Nebylo to moc, vzhledem k tomu, že mě minutu předtím málem nechali projít bez povšimnutí? Mají zapotřetí prohlížet důkladněji, než i na derby?
Na to, že bývám pravidelně prošacován, jsem si již zvykl. V Edenu je to skoro samozřejmostí, na jiných stadionech je to podobné. Vždycky ale, i na těch nejrizikovějších zápasech se Spartou či Baníkem, jsem byl prošacován stylem "poklepání přes boky a kapsy", jedinkrát v Teplicích jsem musel otevřít batoh, což po mě jinak nikdy nechtěli ani na Letné či nikdy v Edenu. Ale muset vyndat klíče od auta, muset vyndavat z brašky jasně určené pro notebooky notebook...?
Kdyby se raději než o takhle přehnané prošacování starali Střížkovští o to, aby příště neobvinili z trestného činu nikoho bez dostatečných důkazů...

Je to pár dní, co majitel střížkovské Bohemians Praha Karel Kapr fotbalové veřejnosti oznámil, že má důkazy pro korupční jednání olomouckého Drobisze v závěru loňského ligového ročníku. Nepředložil však (alespoň prozatím) věrohodné důkazy.

Jelikož se Střížkovem dnes hrál ostravský Baník, se kterým příští pondělí hraje Slavie, rozhodl jsem se, že se vypravím na Strahov. Chtěl jsem si vychutnat nostalgicky vzpomínku na tribuny, ze kterých slávisté několik let usilovně tlačili své geroje do zteče na ligové titul, leč marně. Odjezd na Strahov jsem si proto naplánoval tak, abych měl více než půlhodinu před výkopem čas na nostalgii.

Ač jsem si bral s sebou notebook, že sepíši článek a ač jsem mohl projít na press kartu, tak jsem si koupil (dá se říci, že vlastně i na památku) vstupenku a chtěl jsem projít. Sekuriťáci postávali stranou od turniketů, chvíli jsem tam tedy stál a když už jsem si říkal, že se nic nedá dělat a že projdu, ozval se jeden z nich a prstem ukázal na mě. "Toho prohlídni pořádně."

Chápu, že jsem byl prošacován, jedná se o rizikové utkání. Ale muset vyndat kapsy, protože sekuriťák nahmatal klíče od auta, to je myslím až příliš důkladné. Natož muset vyndat z brašny notebook? Nebylo to moc, vzhledem k tomu, že mě minutu předtím málem nechali projít bez povšimnutí? Mají zapotřetí prohlížet důkladněji, než i na derby?

Na to, že bývám pravidelně prošacován, jsem si již zvykl. V Edenu je to skoro samozřejmostí, na jiných stadionech je to podobné. Vždycky ale, i na těch nejrizikovějších zápasech se Spartou či Baníkem, jsem byl prošacován stylem "poklepání přes boky a kapsy", jedinkrát v Teplicích jsem musel otevřít batoh, což po mě jinak nikdy nechtěli ani na Letné či nikdy v Edenu. Ale muset vyndat klíče od auta, muset vyndavat z brašky jasně určené pro notebooky notebook...?

Kdyby se raději než o takhle přehnané prošacování starali Střížkovští o to, aby příště neobvinili z trestného činu nikoho bez dostatečných důkazů...

Autor: Luke Vojtěch | středa 24.3.2010 18:55 | karma článku: 12,78 | přečteno: 1404x