Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AG

angr

14. 12. 2008 22:08
která firma

je určená k tomu, aby nevydělávala? A máte od někoho auto zadarmo, že počítáte jenom pohonné hmoty?  Pokud k tomu budeme přistupovat všichni takhle - koneckonců ti Dederóni byli asi podobná elita národa - a budeme zaujímat podobný postoj, nikdy se zlepšení nedočkáme.... Ale možná jsem trochu jedovatej, omlouvám se...

0 0
možnosti
LV

slaviator

14. 12. 2008 22:24
Re: která firma

Tak když má někdo služební auto a platí jen za PHM, tak to takhle počítat může. Já služební auto nemám, ale platím si jen benzin plus známku, auto jsem dostal, pojištění mi platí doma. A když už to auto mám a mám se rozhodovat, zda dát 337 plus případně 2×13 v Mostě za MHD (mám čipovou kartu, jinak by mě to stálo 17 lístek) a v Praze případně taky něco... A nebo 250-300 za benzin... Tak volím tu druhou možnost, jistě. Včera naštěstí bylo pěkně, tak jsem se mohl projít.

0 0
možnosti
LV

slaviator

14. 12. 2008 22:25
Re: která firma

Ale jinak, i když započítáš (sorry, že tykám) cenu auta, tak když máš auto za 200 tisíc (tři čtyři roky ojetina škoda fabia například), platíš deset tisíc ročně pojištění (povinné plus ručení) a ročně najezdíš 15,000 km (není problém, tohle je to minimum snad), tak tě to pak vychází během šesti let (po dvou letech už přestaneš platit havarijní) na 2 kč/1 km... Takže 500 za cestu tam a zpět, zhruba (při zachování cen PHM). Komfort ale naprosto rozdílnej...

 

A když někdo nemá 200 tisíc na koupi 3-4 roky staré ojetiny, může si koupit za padesát tisíc se štěstím a s trpělivostí sedm let starou ojetinu Meganu (viděl jsem, nebouranej, ale nebylo to nic pro mě). A pak samozřejmě jsou ty "náklady" na jeden km daleko menší ještě...

 

Jinak která firma by neměla vydělávat? Co státní, resp polostátní? Je správné, že třebas ČD prodělaj a pak se to doplácí z daní? Proč teda když chce vydělávat, proč teda nepočítá i s tím rizikem ztrát?

0 0
možnosti
LV

slaviator

14. 12. 2008 22:25
Re: která firma

Takhle je jim to jedno: napálíme to a když nikdo nebude jezdit, tak nám to přiklepne vláda...

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1677x
Před EURO 2004 začal publikovat články na internetových serverech CyberSlavia.com a FotbaloveNoviny.com, které se později přejmenovaly na Polocas.com. Od jara 2005 se věnoval pouze CyberSlavii, na které se stal šéfredaktorem. V dubnu 2006 založil vlastní internetové stránky SuperFotbal.com, ale již v listopadu téhož roku odešel na konkurenční FotbalPortal.cz, kde se stal i šéfredaktorem sekce Gambrinus liga a během krátké doby napsal stovky článků. Od listopadu 2007 do února 2009 redaktor vFotbalu.cz.

V současné době student právnické fakulty UK.