Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SID09

Studente !

Je vidět, že o této problamatice víš kuloví a ještě se snažíš poučovat.

Tento folklór o děravých silnicích je tu každý rok. Nechte to raději na lidech, kteří jsou za to odpovědni, případně kritizujte ty, kteří peníze, které mohli být ve státní kase, usilovně 20 let prohospodařovali. !!

Věnuj se raději své zadlužené milované Slavii a pomáhej ji, aby nespadla do divize.;-)

0/0
6.2.2011 11:38

Stavelmartin

Re: Studente !

Slavia se o sebe postará sama.. Přežila už daleko horší věci,než posměvky rádoby vtipných přispěvatelů na diskusních forech :-)

0/0
10.2.2011 0:42

Stará kára

Nejsem si jist, ale domnívám se, že těch 35 miliard

bylo myšleno ročně. Vy máte představu, že za 35 mld. se opraví (generální opava až rekonstrukce) 55 tisíc kilometrů silnic?  Že bude stačit 600 tisíc na kilometr?  Těžko.  Takže těch 35 mld. si musíte půjčit nějméně 6x, 7x  (a údržby se nezbavíte).

0/0
5.2.2011 11:34

oneill

Re: Nejsem si jist, ale domnívám se, že těch 35 miliard

Jde to i levněji. Stačí díry zalít živičným recyklátem. Vím o úsecích, kde se to tak dělá.

0/0
5.2.2011 14:36

Stará kára

Re: Nejsem si jist, ale domnívám se, že těch 35 miliard

Jo - tak se to dělá. A za rok je díra znova. Já reaguji na návrh autora blogu, půjčit si "pouhých" 35 mld. a mít vystaráno.

0/0
6.2.2011 10:53

slaviator

Re: Nejsem si jist, ale domnívám se, že těch 35 miliard

vycházel jsem z oficiálních odhadů, kolik je potřeba mld na všechny opravy...

0/0
16.2.2011 11:50

Totedyne

...

Co se týče oprav, považuji za závažnou chybu, že se nikdo nezabývá reklamacemi při nekvalitně provedené práci. Každý zhotovitel by měl dát určitou záruku na kvalitu opravy.

0/0
5.2.2011 11:03

Paeris Kiran

Re: ...

budou schopní dát maximálně záruku "Vydrží to tohle pokud nebude takové a takové počasí"

Jen blázen by dával záruku na cokoli co je ovlivňováno počasím.

0/0
5.2.2011 13:57

Edmund Černá Zmije

A proč půjčku?

Oprava dálnic se musí zaplatit z dálničních známek a silničního mýta. Oprava silnic by měla být hrazena ze silniční daně a spotřební daně na pohonné hmoty.

-

Pokud je výběr těchto daní nízký, měly by se zdražit. Pokud vybrané peníze jdou jinam než na silniční infrastrukturu, mělo by to přestat.

-

Daně by se měly vybírat transparentně a co nejvíc cíleně. Pokud na nějakou věc daně nestačí, je potřeba se v danné oblasti uskromnit nebo vybírat víc. A daně na silnice by měly zatěžovat nejvíce ty, kteří silnice nejvíce používají.

0/0
4.2.2011 21:08

Karl Novak

Re: A proč půjčku?

A taky by tam měla jít značná část "běžných daní", t.j. DPH, daně fyzických osob, ostatních spotřebních daní, firemní daně, dědické daně atd.

0/0
4.2.2011 21:30

Stará kára

Re: A proč půjčku?

Proč ne všechny daně? Ostatní položky rozpočtu není třeba saturovat!!!

0/0
5.2.2011 11:36

Stará kára

Re: A proč půjčku?

Ano, ano. O tu spotřební daň ošidíme rozpočet  (ztratí  se pouhých 60 mld., co to je).  Jak může někdo takhle házet daní. Zaplatit z ní jedno a neuvažovat, jak ji nahradím tam, kde jsem z ní něco hradil.

0/0
5.2.2011 11:40

oneill

Re: A proč půjčku?

Jenže spotřební daň z PHM byla odjakživa určena na silnice. Pokud v ostatních sektorech chybí peníze, je třeba zvýšit ostatní daně.

0/0
5.2.2011 14:38



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.