- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je vidět, že o této problamatice víš kuloví a ještě se snažíš poučovat.
Tento folklór o děravých silnicích je tu každý rok. Nechte to raději na lidech, kteří jsou za to odpovědni, případně kritizujte ty, kteří peníze, které mohli být ve státní kase, usilovně 20 let prohospodařovali.
Věnuj se raději své zadlužené milované Slavii a pomáhej ji, aby nespadla do divize.
Slavia se o sebe postará sama.. Přežila už daleko horší věci,než posměvky rádoby vtipných přispěvatelů na diskusních forech
bylo myšleno ročně. Vy máte představu, že za 35 mld. se opraví (generální opava až rekonstrukce) 55 tisíc kilometrů silnic? Že bude stačit 600 tisíc na kilometr? Těžko. Takže těch 35 mld. si musíte půjčit nějméně 6x, 7x (a údržby se nezbavíte).
Jde to i levněji. Stačí díry zalít živičným recyklátem. Vím o úsecích, kde se to tak dělá.
Co se týče oprav, považuji za závažnou chybu, že se nikdo nezabývá reklamacemi při nekvalitně provedené práci. Každý zhotovitel by měl dát určitou záruku na kvalitu opravy.
budou schopní dát maximálně záruku "Vydrží to tohle pokud nebude takové a takové počasí"
Jen blázen by dával záruku na cokoli co je ovlivňováno počasím.
Oprava dálnic se musí zaplatit z dálničních známek a silničního mýta. Oprava silnic by měla být hrazena ze silniční daně a spotřební daně na pohonné hmoty.
-
Pokud je výběr těchto daní nízký, měly by se zdražit. Pokud vybrané peníze jdou jinam než na silniční infrastrukturu, mělo by to přestat.
-
Daně by se měly vybírat transparentně a co nejvíc cíleně. Pokud na nějakou věc daně nestačí, je potřeba se v danné oblasti uskromnit nebo vybírat víc. A daně na silnice by měly zatěžovat nejvíce ty, kteří silnice nejvíce používají.