Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Pan Klauda zná dokonalého, čistého a ideálního politika, který mu zajistí blahobyt až do smrti. Gratuluji. Pravděpodobně to je každý levicový politik. Inu, naivních levicových fanatiků je stále ještě dost. Někomu nestačí ani 24 let zkušeností, že volbou jakékoli velké, i levicové strany , se vůbec nic nezlepší...Perspektivu mají jen a jen malé strany. Vidět v každém jen to špatné, to je s prominutím, opravdu nějaká nemoc.

1 1
možnosti
RK

Co to melete?Já především chci, aby mi politici dali pokoj. Všichni. Nevím proč mi vnucujete levici. Já jsem, na rozdíl od vašich tzv. "pravičáků", Zemana nevolil. Na rozdíl od těch vašich "pravičáků" nejsem celý život živený státem. Doopravdy netoužím po tom, aby mi tito lidé zdůrazňovali, jak se o sebe každý musí postarat sám. Co je na těchto lidech dobré? Mohl byste mi to prozradit? Prostě zjistili, že ačkoliv jsou placeni státem a to královsky, tak stejně musí platit daně. To by bylo něco kdyby dostávali do kapsy to, co teď mají hrubého.

1 1
možnosti
MP

Děkuji za argumenty. Po celá staletí v celém světě vždy někdo řídil stát. Otázkou je, jakým směrem, zda dobrým či špatným. Proto tu někdo musí řídit i tento stát. Řídím se heslem-krev, pot a slzy. I západní Německo zcela zničené bylo nejlepší  v Evropě za  pouhých dvacet let, ale nebylo to samo sebou, vždy v tom byla poctivá dřina.

1 1
možnosti
RK

Především i to Německo řídili lidé, kteří něco dokázali. Ne nějaké netáhlo, které má jedinou kvalifikaci. Stranickou knížku té správné barvy. Ukažte mi jediného politika, který skutečně něco vybudoval, něco dokázal.

1 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1677x
Před EURO 2004 začal publikovat články na internetových serverech CyberSlavia.com a FotbaloveNoviny.com, které se později přejmenovaly na Polocas.com. Od jara 2005 se věnoval pouze CyberSlavii, na které se stal šéfredaktorem. V dubnu 2006 založil vlastní internetové stránky SuperFotbal.com, ale již v listopadu téhož roku odešel na konkurenční FotbalPortal.cz, kde se stal i šéfredaktorem sekce Gambrinus liga a během krátké doby napsal stovky článků. Od listopadu 2007 do února 2009 redaktor vFotbalu.cz.

V současné době student právnické fakulty UK.