Diskuse
Vlaky pro "horních deset tisíc"?
Děkujeme za pochopení.
autorigie
Z Mostu do Prahy vlakem?
Co vás k tomu přimělo? Bydlel jsem v Mostě dvacet let, ale taková hloupost by mě nenapadla.
slaviator
Re: Z Mostu do Prahy vlakem?
Já vím no Protože jsem byl blbej a zmínil se doma, jak v pátek silničáři nedokázali zareagovat na sněhovou nadílku a jaký byly kolony z Mostu směrem na Teplice... A jelikož mi doma platí pojistku, tak mi bylo "naznačeno", že pokud na tom nechci něco měnit, tak ať jedu jiným způsobem...
Raverr
čd
nejhorší je, že dráhy nemají motivaci poskytovat kvalitní služby. připadá mi, že ani nechtějí mít zisk. dokážou akorát natahovat ruce pro dotace od krajů a státu. a jakmile firma jako student agency chce vstoupit do odvětví, tak to neprojde vládou.
Hucul
Trosku jinak ve Skandinavii.
Na pristi tyden (vanocni navsteva tchyne) jsme si kupovali jizdenku z Malmo do Ljusdalu - asi 1000 km - a vychazelo nam levneji letet z Kodane do Stockholmu a pak jet autobusem! Zavolali jsme svedskym draham a zeptali se, jak je toto mozne. Dostali jsme obratem nabidku na dve jizdenky prvni tridou za peknou cenu nejakych 400 SEK a podekovani za upozorneni.
Do prace jezdime vlakem pres Oresund. Kdyz ma zpozdeni vice nez 25 minut, dostavame od provozovatele denni jizdenku na tento vlak, do Malmo a do zony 1 Kodane. Kdyz je zpozdeni vyrazne vetsi, lze ziskat i znacne hodnotnejsi kompenzaci, staci zavolat a stezovat si.
Svedske drahy jsou statni, ale provozovatel vlaku pres Oresund je soukromy. V obou pripadech to proste jde. Tak proc by to u CD neslo?
Lanta2004
Re: Trosku jinak ve Skandinavii.
Nešlo,protože je k tomu nic nenutí.To je jako s Čezem.Stát mu,stejně jako drahám garantuje výdělek a ani dráhy ani čez nic nenutí ceny snižovat a služby zvyšovat.Paradoxně to dělají přesně naopak a vychází jim to.Tak proč by to nedělali,že?
Majklova_proxy
Heh...
...a uplne funny to mela bejvalka, ktera do Hradce do skoly jezdila z jedne prdelky mezi Boleslavi a Melnikem. Autobusy nic moc, takze vlakem - asi s peti prestupy, kolem ctyr hodin celkovej cas - a kdyby chtela zpatecni listek (jakoze o trosku levnejsi), musela by v Hradci hodinY cekat na tu samou kombinaci spojeni, jakou prijela.
Lanta2004
S čistým svědomím říkám"na ekologii kašlu"
Pokud bude v tomto státě člověk ,který se chová ekologicky za blbce a bude znevýhodněn oproti lidem,kteří se chovají neekologicky,pak nemám důvod na svém chování cokoli měnit.
Proto budu i nadále jezdit výhradně autem(kdybych jezdil MHD či vlakem,tak dopadnu jako vy),proto budu i nadále házet odpadky do popelnic na směsný odpad místo třídění (kdybych třídil,tak mě to stojí jen úsilí na víc a nic z toho)a proto budu i nadále spotřebovávat hodně energie(kdybych šetřil,tak mi je zdraží) - prostě se mi ekonomicky nevyplatí se chovat ekologicky.Na nějaké dobré pocity kašlu.Až si tohle vláda (a především pan Bursík) uvědomí a začnou s tím něco dělat,možná v něčem své chování změním.Do té doby ale ne - nehodlám být za blbce,který na svou dobrotu dojede
slaviator
Re: S čistým svědomím říkám"na ekologii kašlu"
My doma odpadky třídíme. Ale k čemu to je, když pak přijede jeden popelářskej vůz a naháže to všechno do sebe a vše smíchá?
dolch
Luxusní cestování
Nedávno jsme s kamarády vyrazili rovněž vlakem, na dobrodružnou pánskou jízdu. Cestou jsme řešili cenu jízdného a já se vajádřil, že za tu cenu by to měl být opravdu luxus. A kamarád opáčil "Vždyť to je přece luxus". A měl pravdu, v jistém smyslu to je luxus. Když si sedíte tři, čtyři v kupé, popíjíte lahváče, debatujete a pozorujete ktajinu. Jenže v okamžiku, kdy se vám do kupé nahrnou další tři cestující, tak je po luxusu. Tak se jim nedivte, že měli na sedadkech zavazadla. Chtěli se zkrátka jen za svoje luxusní jízdné užít luxusní cestu
p.s. Vlakem se dobře cestuje, pokud člověk nikam nepospíchá, a v krajním případě ani nijak důsledně netrvá na místě, kam chce dojet.
slaviator
Re: Luxusní cestování
v krajním případě ani nijak důsledně netrvá na místě, kam chce dojet /
Jinak jooo... Vlak má tu výhodu, že si pokecáš líp než když řídíš, můžeš si schrupnout (ale to riskuješ že tě někdo okrade třeba), číst si knížku nebo noviny... To jsou ale snad jediný výhody, jak tak vidím...
velina
Vlaky pro "horních deset tisíc"
A odkdy jezdí "horních deset tisíc" vlakem?
slaviator
Re: Vlaky pro "horních deset tisíc"
Mno, právě že to je ten fór a ten vtip... Že brzo si to budou moc dovolit jen oni A jelikož ti mají trochu jiné dopravní předpisy, tak vlaky budou jezdit už jen bezdomovci, na kterejch si nikdo nic nevezme...
Raverr
čd
já dojížděl rok a půl denně 45 km vlakem práce. šlo o jednu zastávku IC vlaku, kdy cesta měla trvat 36 minut. a radši jsem se nakonec přestěhoval. nebylo výjimkou, že jsem ve vlaku strávil i 4 hodiny denně. každodenní zpoždění, drzý a neochotný personál, špína, postupné zdražování především měsíčních jízdenek a dalších druhů jízdného pro pravidelné cestující mě od cestování vlakem spolehlivě odradil. chápu že doprava je neziskové odvětví, ale když už je to takovej hnus, tak se to aspoň nemusí zdražovat. nevím jestli by pomohla privatizace, ale asi ne.....
slaviator
Re: čd
Privatizace by asi nepomohla, i když... O nic se nikdo nestará hůř než stát.. :(
angr
která firma
je určená k tomu, aby nevydělávala? A máte od někoho auto zadarmo, že počítáte jenom pohonné hmoty? Pokud k tomu budeme přistupovat všichni takhle - koneckonců ti Dederóni byli asi podobná elita národa - a budeme zaujímat podobný postoj, nikdy se zlepšení nedočkáme.... Ale možná jsem trochu jedovatej, omlouvám se...
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1677x
V současné době student právnické fakulty UK.